niedziela, 2 marca 2014

Przestań niepokoić się o swoje mieszkanie – zaufaj fachowcom!

Jestem kobietą mieszkającą samotnie w dużym domu i ciągle niepokoję się, że dojdzie do poważnej awarii. Już parę razy doszło do jakiejś awarii kiedy byłam poza domem, nie wyobrażam sobie co by się wydarzyło, gdyby mieszkańcy domu naprzeciwko nie zadzwonili do straży pożarnej. To wydarzenie sprawiło, że odtąd bardzo się denerwuję. W końcu kolega przesłał mi stronę http://rutex-home.pl/oferta/ i zdecydowałam, że sprawdzę ofertę technicznej obsługi budynku. Umówiłam się ze specjalistami, którzy zerkną na wszystkie instalacje. Nadzór techniczny i pomoc fachowców na pewno będzie nieoceniona. Dzięki nim nie będę martwiła się, że coś złego wydarzy się w domu pod moją nieobecność. Źródło fotografii: Rutex Home

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz