wtorek, 4 lutego 2014

Spokojne miasteczka obok Warszawy.

Moja najlepsza przyjaciółka przez ostatnie miesiące poszukuje odpowiedniego dla siebie mieszkania. Wyzwaniem było dla nas znalezienie właściwiej lokalizacji – takiego miejsca, które byłoby ciche, ale również niezbyt odległe od Warszawy, tak żeby dojazd nie był zbyt trudny. Sama całkiem niedawno rozglądałam się w poszukiwaniu tego rodzaju miejsca, a więc coś o tym wiedziałam. Dla mnie dojazd do Warszawy nie jest zbyt poważną sprawą, mimo to wiedziałam, że odpowiednim miejscem mogą być Marki – wyjątkowo spokojne miasteczko graniczące z Warszawą. Dotarcie do Warszawy to niewiele ponad paręnaście kilometrów, a miasto to jest rzeczywiście śliczne. Pojechałyśmy tam we dwie i znalazłyśmy wszystko, co do życia potrzebne – park krajobrazowy, place zabaw, miejsca do uprawiania sportu, bibliotekę… Jednym słowem wszystko to, czego potrzeba dużej rodzinie. Jeżeli jesteś zaciekawiony tym tematem, spójrz tu: Ida deweloper Fot.- odmęty Twittera

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz